Ďakujeme za Vašu registráciu na iVýskumy.sk!

V najbližších 24 hodinách dostanete potvrdzovací e-mail spoločne s pozvaním do Vášho prvého prieskumu. Pokiaľ by Vám e-mail neprišiel do e-mailovej schránky, skontrolujte si prosím priečinok so spamom.

Máte otázku?

Tu je zoznam najčastejších otázok alebo problémov, ktoré je možné ľahko vyriešiť.

 

Prihlasovanie na účet, heslo

Zabudol/zabudla som heslo pre vstup na môj účet.

Heslo Vám bohužiaľ neoznámime – pre maximálnu bezpečnosť je Vaše heslo uložené v zašifrovanej podobe a ani my ho nedokážeme prečítať a poslať Vám ho. Jedinou možnosťou je preto zmena hesla – kliknite prosím na odkaz zabudnuté heslo a zadajte Váš e-mail. Do schránky Vám príde odkaz, pomocou ktorého zadáte nové heslo. Ak by sa vyskytli nejaké problémy, prosíme kontaktujte nás na adrese info[at]mail.ivyskumy.sk, pokúsime sa problém čo najrýchlejšie vyriešiť.

Žiadny e-mail mi neprišiel, prípadne ďalšie podrobnosti.

Informačné e-maily rozosielame samozrejme automaticky. Ak používate u svojho e-mailu vysokú úroveň zabezpečenia proti nevyžiadanej pošte, je možné, že je takto identifikovaný aj tento e-mail (aj keď robíme maximum pre to, aby sa to príliš často nestávalo). Skúste sa preto pozrieť tiež do zložky „Spam“, „Nevyžiadaná pošta“ či podobných, či tu tento e-mail nenájdete. Riešením tiež je nastaviť info[at]mail.ivyskumy.sk do zoznamu bezpečných kontaktov (napr. u pošty na Seznam.cz je to v sekcii Adresár / Povolené kontakty). Ak žiadne z týchto opatrení nepomáha, kontaktujte nás na adrese info[at]mail.ivyskumy.sk.

 

Body, odmeny, súťaže

 

Práve som vyplnil/a online dotazník a nemám zaň pripísané na účte body, kde je problém?

Ak ste dokončili dotazník až do konca, patrí Vám avizovaná odmena. Body sú pripisované účastníkom zvyčajne ihneď po vyplnení dotazníka, ale v niektorých prípadoch až po ukončení celého výskumu (max. 14 dní). Ak je to už dlhší čas a kredity pripísané nemáte, prosíme kontaktujte nás.

Aký je pomer pri prevode bodov na poukážky do obchodov alebo hotovosť?

Kredity sú menené v pomere 300 bodov = 1 EUR. Pri prevode Vám systém zobrazí počet bodov aj ich hodnotu.

Kde nájdem históriu vyplnených dotazníkov?

Stačí sa prihlásiť na Váš účet a v sekcii Moje body nájdete všetku históriu Vašich vyplnených dotazníkov vrátane bodov.

Kedy mi príde odmena?

Ak ste previedli odmenu na poukážku do online obchodu, bol Vám kupón (kód) zobrazený ihneď pri prevode a nájdete ho taktiež v histórii Vášho účtu. Pri prevodoch na hotovosť by Vám mali peniaze doraziť prostredníctvom poštovej zloženky do 30 dní, väčšinou je to však skôr. Ak by sa tak nestalo, kontaktujte nás – zistíme obratom príčinu a zjednáme nápravu problému.

Práve som vyplnil/a telefonický dotazník a nemám za neho na účte pripísané body, kde je problém?

Odmeny za telefonické dotazníky sa nepripisujú automaticky po ukončení telefonátu, ale až po uzavretí celého dotazovania. Môžete teda počítať s oneskorením niekoľkých dní až mesiaca, než Vám budú kredity pripísané. O ich pripísaní Vás budeme informovať e-mailom.

Ako objednať odmenu?

Body si môžete vymeniť po prihlásení do Vášho profilu na www.ivyskymy.sk. V sekcii Odmeny vyberiete požadovanú odmenu, vyplníte formulár a odošlete. Následne Vám príde potvrdenie objednávky. Pri každej odmene nájdete požadovaný počet bodov. Môžete si vybrať medzi odoslaním hotovosti (formou poštovej poukážky či prevodu na bankový účet) vo výške 10, 20 a 30 euro, zľavovými poukazmi Mall.sk v hodnote 5 a 10 euro a darmi vybraným charitatívnym organizáciám. Raz ročne prebieha vianočná údržba odmeňovacieho systému, kedy nie je možné meniť body na odmeny.

 

Registračné údaje, profil respondenta, zmena údajov

Prečo musím zadávať v registrácii potrebné údaje?

Tieto základné údaje potrebujeme poznať, aby sme mohli vyberať vhodných účastníkov do výskumov. Ak je napr. výskum zameraný na vysokoškolských študentov, nebolo by vhodné zbytočne oslovovať aj ostatných členov panelu, ktorí by boli na začiatku dotazníka kontrolnými otázkami vylúčení. Registračné údaje nám tiež umožňujú zistiť ešte pred začiatkom výskumu, či je v paneli zaregistrovaný dostatočný počet ľudí z požadovanej skupiny a či má teda vôbec zmysel výskum realizovať.

 

Ako zmením svoj e-mail alebo registračné údaje?

Stačí len vstúpiť do sekcie Môj profil – Základné informácie a zmeniť požadované údaje po kliknutí na tlačidlo Upraviť profil. Zmena e-mailovej adresy je možná len po odoslaní žiadosti na adresu info[at]mail.ivyskumy.sk. Prosíme, nepoužívajte v takomto prípade náš Kontaktný formulár.

 

Frekvencia dotazníkov, pozvánky, účasť vo výskumoch

Neprišiel mi od Vás ešte žiadny e-mail alebo pozvánka, kedy nejaký dostanem?

Sú dve hlavné príčiny toho, prečo Vám e-mail nedorazil: prvá je, že ste zatiaľ do žiadneho výskumu neboli vybraný – účastníkov do výskumu vyberá automaticky počítač náhodne alebo na základe špecifických požiadaviek na výskum. Je teda len otázkou času, než budete oslovení. Druhá možnosť súvisí s prijímaním pošty do Vašej schránky. E-mailové pozvánky rozosielame respondentom automaticky. Ak používate u svojho e-mailu vyššiu úroveň zabezpečenia proti nevyžiadanej pošte, je možné, že je takto identifikovaný aj tento e-mail. Skúste sa preto pozrieť tiež do zložky „Spam“, „Nevyžiadaná pošta“ či podobných, či tu tento e-mail nenájdete. Riešením je taktiež nastaviť info[at]mail.ivyskumy.sk do zoznamu bezpečných kontaktov (napr. u pošty na Seznam.cz je to v sekcii Adresár / Povolené kontakty).

 

Vyplňovanie dotazníkov

Dotazník skončil výrazne skôr, ako uvádzame v e-mailovej pozvánke (napr. 15 min.)? Bolo niečo zle?

V V e-maile, v ktorom Vás informujeme o prebiehajúcom výskume a z ktorého vstupujete do dotazníka, vždy uvádzame odhadovanú maximálnu dĺžku dotazníka. Dotazník však obsahuje rôzne tzv. filtračné otázky, to znamená, že na niektoré otázky odpovedajú len niektorí respondenti. Nebudeme sa Vás napr. pýtať na to, čo ste nakúpili online v poslednom mesiaci, ak vo filtračnej otázke uvediete, že ste doteraz nenakúpili nič. Výsledný počet otázok tak môže byť výrazne nižší, než je maximálny počet a doba dotazníka sa tak oproti avizovanej predpokladanej maximálnej dobe skráti. Na konci každého dotazníka by ste mali nájsť informáciu o tom, že sa jedná práve o koniec a že ste teda vyplňovanie úspešne zakončili. Pokiaľ na takúto informáciu nenarazíte, mohlo by to znamenať, že niečo nie je v poriadku a nemusela by Vám byť pripísaná odmena.

 

Ochrana údajov, anonymita

Kto uvidí moje odpovede a ako budú použité?

Iba autori projektu iVýskumy.sk majú prístup k Vašim informáciám. Vaše osobné údaje sú uchované oddelene od Vašich názorov a odpovede v dotazníkoch. Klienti našich výskumov sú pochopiteľne oboznámení s Vašimi názormi, ale iba v súhrnných správach - nemajú teda k dispozícii individuálne odpovede a nemôžu zisťovať údaje o jednotlivcoch. Viac informácií o ochrane údajov nájdete TU.

 

Nenašli ste tu odpoveď na Váš problém alebo otázku?

V tom prípade sa na nás obráťte najlepšie e-mailom na info[at]mail.ivyskumy.sk či telefonicky. Prosíme uveďte svoje ID a ak ide o otázku ku konkrétnemu výskumu, uveďte tiež referenčnú značku (nájdete ju v predmete e-mailovej pozvánky Ref.).