Výskumy pomáhajú podnikom a inštitúciám správne sa rozhodnúť, zistiť názory zákazníkov na tovar a služby, zamestnancov na zamestnávateľov, ale aj otestovať reklamné koncepty či internetové stránky. Náš panel respondentov je tvorený veľmi pestrou vzorkou ľudí zo Slovenska.
Ako výskumy prebiehajú
Pri každom novom výskume vykonáme najskôr výber účastníkov výskumu. Vybraní ľudia potom od nás obdržia e-mailom alebo v aplikácii pozvánku na účasť vo výskume. V pozvánke sú uvedené základné informácie o výskume, spôsob vstupu do dotazníka a odmena za jeho vyplnenie. Účasť vo výskumoch je dobrovoľná a je na účastníkoch, či sa rozhodnú zúčastniť sa alebo nie.
Internetové diskusie
Skupinové diskusie (Focus Groups) sú jednou z výskumných metód, kedy sa zíde vo virtuálnej miestnosti menšia skupina respondentov (väčšinou 6–10 ľudí) a diskutujú s moderátorom na danú tému. Obvykle diskusia trvá 1–2 hodiny a obvyklá odmena je 15–40 €.
Online dotazníky
E-mailom a v aplikácii odošleme pozvánku na účasť v online dotazníku, ktorá obsahuje odkaz na vstup, tému a odmenu za vyplnenie. Po kliknutí na odkaz sa dotazník hneď otvorí. Po vyplnení je účastníkom pripísaný príslušný počet bodov na ich účet (obvykle v hodnote 0,5–2 €).
Telefonické výskumy
V prípade vhodného výskumu naši anketári kontaktujú účastníkov, ktorí si zvolili záujem o telefonické výskumy a prejdú s nimi postupne celý dotazník. V prípade, že sa telefonát nebude práve hodiť, je možné sa dohodnúť na neskoršom zavolaní. Body sa pripisujú krátko po dokončení dotazníka.